seoOptimizare On Page SEO

După cunoașterea celor mai bune cuvinte cheie, puteți începe să creați conținut pentru site-ul web. Cel mai important lucru pe care trebuie să-l aveți în vedere atunci când creați conținutul este să adăugați câteva cuvinte cheie în context, astfel încât motoarele de căutare să înțeleagă ce este site-ul web. Cuvintele cheie trebuiesc puse in mod natural , fara excese si de obicei trebuie sa contina o densitate de 2.5% din totalul textului de pe pagina care trebuie optimizata.

 

  • Title Tag

Acesta este un element important SEO, deoarece este titlul paginii. Fiecare pagină trebuie să aibă etichete de titlu unice, dar în același timp relevante pentru context și cuvintele cheie alese.

  • Meta  Description Tag

Acest lucru ajută motorul de căutare să înțeleagă un rezumat al conținutului site-ului. Ar trebui să conțină și câteva dintre cuvintele cheie, dar nu în exces, deoarece acestea vor fi considerate spam, și veți pierde clasamentul. Este necesar să se potrivească și cu anumite cuvinte cheie din conținut, astfel încât acesta să aibă relevanță pentru context.

  • Meta Keywords Tag

A fost cel mai important factor de SEO, dar după ultimele actualizări ale motoarelor de căutare, acestea sunt aparent dezactivate. Le puteți adăuga, bineînțeles, dar am observat că nu mai contează ca factor SEO și nu mai apare în căutări, sub linkul site-ului și descrierea site-ului. Acum sunt considerate inutile, deoarece motoarele de căutare au realitzat că website-urile ar trebui găsite prin conținutul lor și prin calitatea lui, nu prin pe care îl puteți schimba cu ușurință. Acest fapt face căutările mai precise și mai precise, insa ingreuneaza procedurile de SEO.

  • ALT-Tags Imagini

Știm că un site fără fotografii nu arată bine. Toate site-urile sunt întotdeauna “tunate” cu fotografii, galerii și icon-uri care descriu serviciile si produsele. Dar cum este posibil ca un motor de căutare să-și dea seama despre ce este vorba in acea imagine? Pentru că ele vor vedea doar numele fișierului și extensia(.jpg , .png.). Dar dacă utilizați un  alt tag pe imagine, aceasta va indica motorului de căutare subiectul imaginii. Întotdeauna doriți să căutați fotografii și imagini de fundal online, nu? Și cum îi căutați? Deoarece motoarele de căutare nu pot citi un conținut al unei fotografii, acesta citește tagul alt, astfel încât să știe cum să le grupeze și să le sorteze.

  • Header Tags (H1,H2,H3,H4,H5)

Atunci când spunem header tags  ne referim la etichetele h1, h2, h3, h4, h5, h6. Acestea ar trebui declarate în CSS cu diferența în dimensiunea fontului. Aceasta înseamnă că eticheta H1 ar trebui să fie titlul conținutului sau al articolului. Aici trebuie să plasați din nou cuvântul cheie, dar în același timp trebuie să fie relevant pentru conținut. Apoi eticheta H2 este ca sub-titlul conținutului articolului. Acest lucru este esențial ca eticheta de titlu, deoarece ajută motorul de căutare să determine subiectul produselor sau serviciilor site-ului web.

  • Cuvintele cheie in continut

Conținutul este partea cea mai esentiala intr-un site web. Conținutul ar trebui să domine site-ul, fără excess de imagini pentru a nu ingreuna viteza de incarcare a site-ului. Toate cuvintele  cheie majore ar trebui să fie în conținut, dar cu relevanță, nu puse în mod aleatoriu în articol. Cand faci o optimizare a paginilor, fiecare pagina se se refera la un serviciu/produs , iar cuvintele cheie dorite trebuie sa se gaseasca pe paginile aferente serviciilor.

  • Arhitectura SILO

Înainte de a vă lansa site-ul, încercați să faceți tot ce aveți nevoie în site-ul dvs., logo-ul, designul, fonturile, culorile, meniul și conținutul. Dar cel mai important și un factor major este Arhitectura SILO, care trebuie facuta initial. Construirea structurii inițiale este de a face toate paginile  principale ca si Child Page pentru pagina de pornire. Aceasta structura arborescenta ajuta crawlerii sa indexeze mai bine paginile si sitemap-ul siteului.