servicii optimizare seoTutorial Optimizare SEO

Atunci când vorbim despre optimizare SEO sau optimizarea website-ului pe motoarele de căutare există atât de mulți factori care trebuie verificați și optimizați, iar cel mai bun mod de a nu pierde nici un pas este de a crea o listă de verificare cu ceea ce trebuie să faceți.

  • Analizarea cuvintelor cheie

Când doriți să optimizați site-ul dvs, mai întâi trebuie să știți care sunt cele mai căutate cuvinte cheie șipe care din ele să focalizați. Cel mai bun instrument pe care îl recomand pentru analiza cuvintelor cheie este Planificatorul de cuvinte cheie Google.

În primul rând, trebuie să vă gândiți la  afacerea dvs, la serviciile sau produsele pe care le vindeți și scrieți o listă de cuvinte cheie. Trebuie să vă gândiți ce doriți să scrieți pe motorul de căutare, astfel încât să puteți găsi produsele sau bunurile ca dvs apoi, trebuie să puneți fiecare cuvânt din listă în Planificatorul de cuvinte cheie, astfel încât acesta să genereze o listă de cuvinte cheie derivate din lista existenta și să vă ofere informații extrem de utile cum ar fi : câte căutări sunt estimate intr-o lună pentru acele cuvinte cheie si cat costa acel cuvant in reteaua Pay-Per-Click.

Acesta este un ajutor uriaș pe care Google vă oferă, astfel încât să știți pe care cuvinte cheie să vă concentrați în campania de SEO.
După aceasta, trebuie să găsiți potențialii dvs. concurenți, de obicei primele 5 site-uri care apar în cautarile organice atunci când tastați unul dintre cuvintele dvs. cheie. Apoi, faceți o listă de url`s pentru fiecare cuvânt cheie, deoarece aici este locul pe care doriți să fiți, pe prima pagină!Deci, toate analizele trebuie să fie legate de site-urile web care sunt deja pe prima pagină.

Apoi, trebuie să analizați site-ul competitorului pentru diferiți factori. Puteți utiliza instrumente gratuite pentru a face acest lucru. Cu aceasta, veți avea o idee despre cât de departe trebuie să ajungeti, pentru a vă clasifica site-ul. Dacă aveți o concurență ridicată, va dura mai mult pentru a vă clasifica pe prima pagină, dar totul depinde de munca, eforturile și cunoștințele dvs. Dupa asta, link-urile care le detin site-urile concurente , si pe care le puteți construi în campania de obtinere a link-urilor le puteti afla cu o platforma (Semrush,Moz). Dar vorbim despre acest lucru mai târziu in alt articol dedicat.

Practic, după acest prim pas, trebuie să aveți o listă cu cele mai căutate cuvinte cheie pentru site-ul dvs. și expresii.